ثبت نام در اسنپ ویزیت
هفته به هفته بارداری

توصیه هایی برای پدران هفته 7 بارداری

اسنپ ویزیت:سامانه ویزیت و درمان در منزل

تنفر یا بیزاری از برخی غذاها در همسرتان

در هفته 7 بارداری بیسکوییت خشک یا کراکر همه ی زندگی او و یا حداقل قسمت اصلی رژیم غذایی در حال تغییر او می باشد. شما ممکن است که تکه های آن را روی میز کنار تخت و برای خوردن در صبح بیابید. مزه ی نشاسته ای آرامش بخش بیسکوییت خشک میتواند از نزدیک شدن حالت تهوع جلوگیری کند و بنابراین او بهتر میتواند آماده خوردن صبحانه شود. این عادت او را تشویق کنید و یک نوشیدنی زنجبیلی برایش بیاورید تا بتواند چیزهایی که خورده است را ببلعد و پایین بدهد. ممکن است متوجه شوید که او یک سری تنفرهای غذایی دارد که پیش تر جزو موارد مورد عالقه اش بوده اند. از خودتان می پرسید که آیا این همسر شماست که خوردن خورشت قورمه سبزی را رد می کند و به دنبال خوردن ساالد و سبزیجات است؟ به حالت ایراد گرفتن سریعا از او سوال نکنید. او نیز نمی تواند جواب این سوال را شرح دهد، شما باید حواس تان به تغییرات هورمونی در او باشد.

طرز تهیه نوشیدنی زنجبیلی

همانند دم کردن چای، زنجبیل را خرد کرده و دم کنید. در یک لیوان آب نصف یک لیمو ترش تازه را بچکانید. سپس زنجبیل دم کشیده را درون لیوان ریخته با یک قاشق غذا خوری عسل آن را شیرین کنید. این نوشیدنی مفید برای معده ناسازگار این روزهای همسرتان آرام بخش است.

ضربان های قلب و حرکات

ین نمو و رشد برای فرزندتان هم هیجان انگیز است. قلبش با سرعت غیرقابل باور 150 بار در دقیقه می تپد، تقریبا دوبرابر سرعت ضربان قلب شما. گرچه هنوز نمی توانید احساسش کنید، ولی او همانطور که بدن کوچکش و جوانه های دست و پایش را جمع می کند، حرکاتی غیر ارادی انجام میدهد.

 

منابع این بخش کاملا بر اساس مستندات علمی،تهیه و تنظیم شده است

حق نشر با ذکر منبع بلامانع می باشد.

www.nozadteb.ir

User Rating: 5 ( 1 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا